14 July 2019

PENDAHULUAN / MUKADIMAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua yang membaca,


Alhamdulillah, perancangan hendak mewujudkan satu blog sendiri berkenaan dengan insurance ini telah lama saya lakukan, namun diatas kesibukkan yang amat luar biasa, saya hanya mampu mengumpul idea dan juga sumber sebelum saya boleh mula menulis. Ya lah, nak menulis ni bukan senang, nak perlukan banyak sangat idea, bahan bahan, dan juga yang penting adalah masa.

Maka pada hari yang bertuah ini, saya akhirnya dapat memulakan langkah yang terbaik untuk saya memulakan penulisan saya dan berkongsi pengalaman dan pendapat berkenaan insurance dengan ramai orang. Ianya bukan mudah, kerana setiap penulisan saya didalam ini adalah berdasarkan fakta, dan juga pengalaman yang saya kutip ketika menjalankan seisi presentation insurance kepada mana mana individu yang saya approach.

Kesilapan dalam penulisan akan membawa kepada impact yang buruk bukan kepada diri saya, malah persepsi orang ramai terhadap saya juga mula dipandang serong dan juga syarikat insurance tempat dimana saya wakili. Saya juga mengharapkan mana mana individu diluar sana yang membaca dan follow blog saya ini dapat lah memberikan sebarang komen dan juga nasihat serta pandangan dimana ianya dapat meningkatkan pengetahuan saya dalam bidang insurance.

Saya juga berharap agar, setiap maklumat didalam ini haruslah diperinci kan secara baik dengan menghubungi saya seperti didalam no telefon yang tertera dibawah ini atau juga boleh join saya di group discussion saya di telegram agar maklumat yang saya kongikan didalam setiap penulisan saya ini sahih dan tepat dan juga boleh bertukar fikiran dengan pembaca diluar sana.

Saya juga menyeru agar setiap penulisan saya ini tidak diambil bulat bulat kefahamannya dan hendaklah dirujuk samada kepada saya sendiri ataupun mana mana individu yang lebih mahir ilmu pengetahuannya dalam bidang insurance agar ianya juga tepat dah betul.

 klik untuk ke FB  Page
KLIK IMAGE UNTUK KE PAGE FB SAYA

Akhir kata dari saya, terimalah penulisan, pandangan, dan pendapat saya ini yang saya kongsikan bersama sama didalam blog ini agarnya ianya menjadi panduan dan dorongan kepada semua untuk memiliki polisi insuranse sekurang kurangnya.

Berhajat nak dapatkan maklumat sebarang produk insurance, boleh lah menghubungi saya seperti dibawah ini.

JANGAN LUPA FOLLOW SAYA @ FB, INSTAGRAM & BLOG INI 

Sekian terima kasih,














KhairulNizam Mohayan
Hong Leong MSiG Takaful (HLMT) Insurance Agent
Contact : 0139008424

No comments:

Post a Comment